Friday, August 25, 2006

بابا ما (ایرانیها) دیگه کی هستیم ؟!!؟

امروز وقتی وارد سایت هفته نامه بزرگراه فناوری شدم تا ببینم توی دنیای آی تی چه خبره متوجه مطلبی در موردقضیه پیچیده و حل ناشدنی استفاده از ماهواره تو ایران شدم که تو این روزها خیلی سر و صدا راه انداخته ! هم تو مجلس و هم تو ملت!!!؟؟ وقتی داشتم پیشنهاد نمایندگان مجلس رو میخوندم یادم به تکه کلام پدر گرامی افتاد که همیشه میگه ما ایرانی ها خیلی با حالیم (البته نه با این لحن من معادلشو به کار بردم !!!!!) دیدم راست میگه با با ما خیلی....... چرا؟ میگم صبر کنید اول یه مثال میزنم که شما بدونین چرا میگم خیلی با حالیم . ببینید دوستان (ودشمنان گرامی ) شرکتهای داخلی ما که من نام نمیبرم ولی شما میدونید من چه شرکتهایی رو میگم !! ویندوز کپی شده ماکروسافت رو بر میدارن بدون رعایت کپی رایت حقوق این شرکت رو ضایع میکنن (بمیرم واسه این بیل گیتس بی زبون!) و اون رو فارسی سازی میکنن (گند میزنن به ویندوز) و بعد به تعداد زیاد کپی مکنن و با 1 عدد سریال نامبر به ان هزار نفر میفروشن حالا چرا با حالن؟ چون زیرش مینویسن کپی رایت بای فلان شرکت خیلی با حالیم نه؟ حالا نمایندگان گرامی (وبا حال ) مجلس پیشنهاد تاسیس کمپانی های خصوصی رو دادن که برنامه های مفید (وخوب) ماهواره رو بگیرن و بعد با گرفتن حق اشتراک توسط کابل(تلویزیون کابلی) به کانون گرم خونه های ما بیارن . کجاش بده؟ آهان اینجاش بده که نمایندگان با حال مجلس جدا از موضوع فنی تلوزیون کابلی و این که اصلا ما این توانایی رو داریم که این امکانات رو فراهم کنیم یا نه؟ (تو کابل کشی مخابرات موندیم!!!) و اگه میتونیم تا کی؟ (برنامه توسعه صدم که تا اون موقع فکر کنم دنیا جایگزین بهتری واسه ماهواره پیدا کرده!!) قصد دارن برنامه های کانالهای مجانی(البته از نوع خوبش )ماهواره رو بگیرن و بعد به ما ارائه بدن و پولشو بگیرن!!!!!!! پدر گرامی من راست میگه که ما ایرانی ها خیلی با حالیم؟!!!!!؟

1 comment:

Router Admin (Chista) said...

پوزش از همه دوستانی که کامنت گذاشته بودند به دلیل اسباب کشی از هالو اسکن چون خیلی اذیت کرد تمام کامنت ها پاک شدند