Thursday, December 28, 2006

پروژهای دیگه هم تو راهه

نخست این که من ابدا از این پیشامد خرسند نیستم (کی از به باد رفتن مفت سرمایه میهنش خرسند میشه؟خوب این پرسیدن داره؟میهن فروش) اما من هی میگم شما میگید نه خودتون اینجا رو ببینید قابل توجه بعضی ها (که همه چیز درست میشه؟) آره؟ چیزی نمیتونم بگم به جز زرشک....؟!؟

دوم اینجا خوندم که رمضانعلی نمیدونم چی چی گفته بود که در مورد رعایت قانون کپی رایت باید از کشورهای پیرامون خلیج فارس الگو بگیریم (حالا بیا و درستش کن یکی پرتغال فروش رو پیدا کنه)یکی نیست بگه آخه رمضانعلی جان شما سطح درآمد مردم ایران رو با این عربهای پیرامون خلیج فارس مقایسه میکنی؟؟عربه نشسته اونجا میگه این چی چیه؟ میگن سی دیه میگه خوب چرا دو جوره؟میگن که خوب یکیش نقره ایه (اورجینال) یکیش رایتی میگه خوب حالا کودومش گرون تره؟(هیچ تفاوت دیگه ای ابدا به ذهنش نمیرسه!!!) میگن نقره ایش میگه خوب انه مایه دار طلا نداره؟ میگن نه میگه خوب همین نقره ایشو بدین !!!من به شما قول میدم رعایت حقوق سازنده رو اصلا نمیدونه چی هست!! بچه شدی؟ اگه این چهارتا بشکه نفت زیر این خاکها پیدا نشده بود....!!!!افسوس

5 comments:

Anonymous said...

معمولا طرحح ايي که بدون تحقيق و اطلاع از داشته هاي و توانايي ها صرفا جهت رو کم کني(واقعا نميدئنم رو کنم کني کي؟؟؟!!!)طرج و اجرا ميشوند نتيجه اي جز اين ندارند و به يک لطيفه تبديل ميشوند
بچه ها راستي لطيفه 2007
ديتا سنتر ملي!!!!!!!

Anonymous said...

خوب بله ... مفت قاشوق هم مفت
ملت هم احمق
اینا هم هر چه بیشتر .... خوری می کنن
و گفتن این حرفا هیچ سودی نداره باید تشویقشون کنیم که انجام بدن و بساط شادی و خنده و ترتریه ما را فراهم کنند
می خندیم!

Anonymous said...

سلام
من اين نوشته ها رو كامل قبلا خونده بودم! همه رو هم كامل يادم بود.
حرفايي كه تو زدي حرف دل خيلياي ديگه هم هست!
شايد يه روز ما هم بتونيم به اهدافمون برسيم! به اميد اون روز.
شاد باشي

Anonymous said...

salam. adrese e-maile man dar weblogam hast.
aoraa.blogspot.com
khoshhal misham betoonam komaki bokonam.
agar chizi bood baram e-mail konid

Ehsan said...

سلام. سوالاتتون چي بود؟ در خدمتم